måndag, juli 1

I am back in tha business

Men hej! Sist jag skrev här befann jag mig i Sydney och hade lila hår. Nu är jag hemma i fucken kalla piss-Sverige och med ny hårfärg. Samt en mystisk infektion i kroppen, låg ämnesomsättning och järnbrist. Orkar inte. Då måste en ju ba kompensera med regnbågshår. Har också gjort lite förändringar i designen och slängt upp en uppdaterad header. Känns som en bra nystart.
Nya fräscha naglar har en också.
Vad tycks? Känner mig som en my little pony wää.
Eller en ekorre?
HAhahhahahah kan inte sluta leka med photobooths effekter.
Hhahaha har så många såna hära bilder men ska bespara er stackare.
Pöss på er, ni få läsare som finns kvar.
Snart kommer ett jätte inlägg med bilder från Sydney och Tokyo!

Psst, har ett instagram konto nu! Lägg till mig där, heter såklart sunnakatarina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar