måndag, juli 8

Fun times in Sydney

Detta inlägg är tidsinställt eftersom jag ligger och sover, har jobbat min sista natt på gruppboendet här i byn. Ikväll kör pappa och jag ner mot Stockholm men först stannar vi hos min faster i Borlänge. Till hösten ska jag plugga så jag blir nollåtta åtminstone för ett år.

Här är en drös bilder från januari och februari i år då jag bodde i ett kollektiv i Darling Harbour. Det kommer se ut som att det enda jag gjorde var att festa, vilket stämmer delvis, men det är ju då kameran åker fram.

Italiensk middag.

JJ och jag.

Iris.

Lianne.

Tokyo banana.

Danskväll på Kings Cross Hotel. Saknar detta så mycket.

Dahye och Amy lagade ofta Koreansk mat. Det är underbart att bo med olika nationaliteter så en kan prova på ny mat.

The Ivy <3 Enda rooftop poolen i stan. Besök den om ni är i Sydney! Lokalen våningen under håller också i nattklubben Pacha.

Iris och jag.



Martin och Lianne i Sydneys härligaste nattklubb. Kommer tyvärr inte ihåg namnet men den är någonstans i Kings X.

Har tyvärr tappat bort denna fina bild :( :( :( :(

Hade perfekt nyans på håret här.

Iris och jag.

Hejdå-fest för några i kollektivet.
Fina gänget.

Dinosaurie-fågel.

Världens största kortfilms festival.

Jasmine.




Jasmine's 21st.

Eric.

HÄJ.

God damn it, vad jag saknar denna stad alltså! Men jag hoppas Stockholm levererar. Säg hej om ni vill ta en kopp kaffe med en happy norrlänning ^____^

1 kommentar: