lördag, december 29

Lick it now, lick it good

Nicki Minaj.
Lady Soveregin.

I över 1,5 år har jag inte haft tillgång till Spotify eftersom jag inte har premium samt att det inte går att lyssna efter en viss tid utomlands. Helt galet för jag förstår inte hur jag överlevt! För några veckor sedan insåg jag att jag kan skapa mig ett Australienskt konto, förstå lyckan. Australiensk version har inte funnits så länge så jag tänkte helt enkelt inte på att kolla upp det, tokigt.


Så nu har jag skapat en ny lista med bara hip hop och rap som uppdateras ständigt. (har också en thrash metal och HC lista på G) Har tyvärr bara 5 kvinnor på listan än så länge, men det ska det ändras på. Tipsa gärna om brudar som rappar!

Här är länken till listan - Lick it now, lick it good

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar