onsdag, december 12

Kungens kryss + podcast tips

Hittade en vimmelbild på mig och Iris som är tagen för två helger sen i Kings Cross.

Har inte så mycket att berätta just nu eftersom klockan är mitt i natten och jag borde ha lagt mig för två timmar sen... Vill däremot tipsa om mina favorit podcast's som jag lyssnar på varje dag, hela tiden så fort jag kan. Det bästa som finns är att vakna på morgonen och lyssna till antingen Alex & Sigges podcast eller Crazytown, mina bästa at the moment.

Leta efter dessa på itunes, ni kommer inte bli besvikna. Lovar.

HanaPee's otroliga podcast
Alex och Sigges podcast
Filip och Fredriks podcast (gillar allt dessa två producerar men fan vad less jag blir på att de bara pratar om män hela tiden)
Crazy Town
Podcast om en podcast
Kulturens ABC
Strömstedt & Berg
Ricky Gervais
Bögministeriet
Ligga med P3
P3 dokumentär
Schulman & Gynning
Värvet

Och sen är den en drös andra podcast som jag nyss börjat lyssna på men det tar vi sen. Önskar att Lady Dahmer, Kakan Hermansson och Elsa Billgren poddade också. Men gu, allaaaaa borde göra podcast, det är så dunderbra tidsfördriv och underhållning.
Nä, sömn nu. Godnatt folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar