lördag, december 15

Gnäll

Vad fan äre för fel på me?!?!

Jag är bara trött mest hela tiden och blir sjuk och får ont i hela kroppen. Som vanligt. Förra helgen var jag förkyld och nu har jag nackspärr och samtidigt ont i höften. Hatar min kropp för inget fungerar som det ska. Önskar att jag slapp ha ont helajävlafuckingtiden. Dö. Fick nackmassage av min roomie nyss, det var så efterlängtat.

Igår var jag i alla fall och åt middag med Lianne på Jamie Olivers restaurang. Det var mäktigt gott, åt skaldjurs risotto och hallon panacotta till efterätt. Idag kravlade jag mig upp ur sängen och lyckades ta mig ut på stan för att möta upp Lianne igen. Känner mig som en invalid... Ikväll ska alla ut och dansa men jag får se om jag orkar. Vill ju som inviga mina nya sandaler jag köpte idag.

En bild från förra lördagen då jag var något så när pigg och kry. Har färgat halva håret lila också, me gusta!
Usch känns som att jag bara gnäller nu men det har jag ta mig fan rätt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar