lördag, december 8

Förra lördagens eskapader

Lördagen började med en second hand shoppingrunda med Lianne. Jag fyndade bland annat en svart klänning med vit spets men glömde att fota, som vanligt. På kvällen åt vi middag på Miga, en Koreansk restaurang i China town. Här är Iris.
Så jädra gott.

Skål i mousserande risvin. Observera kaffekannan som vinet serverades ur.

Skål i hallonvin. Allt där var så pyttelitet.

Suddig bild på oss.

Sen drog 4 av oss på karaoke. Det var min första gång och det var så jädra roligt! Singstar släng dig i väggen.

Jag och Iris fortsatte på äventyr i Kings Cross. Blev lite besviken på att det var så litet, hade ju hört så mycket om Kings X. Vi besökte 3 klubbar men Kings Cross hotel var den bästa, 5 våningar, vettig musik med vettiga människor och bara 10 dollar i inträde.

När Iris drog hem fortsätte äventyren med två nyfunna galna Tyskar och en Japan som dansade som ett proffs. Killen längst till vänster var lika kort som mig och vi såg ut som tvillingar hahaha. Inte ofta jag stöter på folk i min längd.
Idag är det lördag igen och jag är nästan frisk så det firas med karaoke och utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar