lördag, december 8

Förra fredagens eskapader

Förra fredagen var strålande eftersom jag såg briljanta Nikci Minaj live.

Tyvärr hade jag sämst sittplatser ungefär högst upp + att ingen ville följa med eftersom det tydligen var för dyrt. 

Men det var bra ändå. Bästa låtarna var Come on a Cone, Beez in a trap, Marilyn Monroe och alla de där klubbhitsen ni vet. Stort minus att det inte hände ett skvatt på scenen (typ) under tiden hon och dansarna bytte scenkläder. Konserten borde varit bättre regisserad (tänk Madonna...)

Efteråt gick jag och Lianne till Scary Canary, men hon fastande inte på bild. Det gjorde dessa två dock, Sandra och Emilia.

Lina, jag, Sandra och min roommate Emilia. Svenskar hela högen.


En posig bild jag tog innan jag drog ut för kvällen. Blir lite huller om buller här men va fan, det är inte så noga. 


Mina gangsta örhängen går varmt likaså stjärnorna, uppdaterad Henrik Berggren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar