torsdag, december 6

Förkyld

Har haft ont i halsen i några dagar men idag slog förkylningen till for real. Skulle egentligen i detta nu befinna mig hos Marilena på torsdagsmiddagen. Men istället ligger jag hemma och försöker bli frisk, fy. Här är en drös bilder från förra veckans middag i alla fall.


Jag såg ut så här då. Prickigt tema och Håkan nära till hjärtat.

Marilena.

Jamie från England och Stuart från Kannada.

Vi spelade ring of fire. Eller ring of goon som jag kallar det.

Kockarna för kvällen.


Ashleigh gjorde massor av vegetariska dumplings.



Jag sprang omkring med två kameror a la paparazzi.

Max.

Tog nästan en likadan bild på Timo förra gången.

Graceful Grace.

Vid 10 blev middagen klar, kinesiskt var det. Himla mycket vegetariskt eftersom Marilena är vegetarian, döbra. Själv äter jag nuförtiden nästan helt veganskt förutom ost. Saknar ren och älgkött så himla mycket.

Gruppfoto dags!


Försök nummer 1000.

Hela gänget!


Stuart har läppar to die for.



Nöjda kockar vid slutet av kvällen.

Nu ska jag lyssna på Lars Lerins sommarprat (har lyssnat nästan klart nu och det är så fint och sorgligt, han är så klok, lyssna hörrni) och sen ska jag sova. Pöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar