onsdag, november 21

Två veckor bakåt

Typisk poloutrustning, bara bak-bensskydd som saknas.



Avslutningsfest för polosäsongen.




Slutade jobba med polo för två veckorna sedan, saknar hästarna lite faktiskt.

Så här tjusig var Paris och resten av pållarna. Använde aldrig glanspray, enbart en borste.

Denna unge är så nypa-i-kinderna-söt!

My little pony.

Gjorde en snurra fast åt "fel" håll. Perfekt att snurra upp håret när det är greasy.

Min kusin Noomie kom äntligen till Australien och med sig hade hon kompanjonen Lina. Det var på tiden!

Festdags.

Här är min nya fina Beastie Boys tröja och min favorit kattväska.

När jag flyttade till Sydney så bodde jag fyra dagar på ett budget vandrarhem (obs inget sleazy backpackers hostel) med fina gamla knarriga trätrappor och trevligaste personalen. Bo här om du vill bo billigt och bra. De hade spännande urval bland tidningarna, speciellt den om The Smiths såklart.

Åt choklad och mango frozen yogurth med mangokulor och jordgubbar när jag väntade på att få se Refused. SÅ gott!


Men nu orkar jag inte lägga upp fler bilder för klockan är halv ett på natten och imorgon blir det fullspäckat schema.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar