söndag, november 25

Thursday/Bondi Junction

I torsdags var jag bjuden hem till Marilena på middag/inflyttningsfest och jag hade på mig en hellång klänning för första gången. Kände mig som princess Leia.
Hade under dagen shoppat detta matta rosa läppstift och nya favorit gangster-örhängen från Topshop.

Ursäkta för den skita spegeln, men jag delar ju rummet med 3 slarvmajor. 

Ler som ett barn.






Mästerkocken Marilena lagade fajitas.
Max instagrammade. 
Ashley och Don. 

Ashley var mycket nöjd över hennes köttfärssås. 

Det var så jädra gott, åt som en häst.

Marilena och Ashely.


Marilena och Evelina.
Sista bilden på Timo som också bor där. Vi var en blandning av två svenskar, en australienare, en tysk och resten från England. Fin kväll men jag var tvungen att gå hem tidigt eftersom jag skulle jobba tidigt dagen efter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar