måndag, november 26

Sydney night and days


Pinnade upp håret lite löst i 2 timmar och efteråt blev det så här gulligt.


Mysig klubb någonstans på Oxford Street.

Iris och Lianne.





Lianne från Holland som jag träffade när vi bodde på samma ställe.


Jag och Iris piercade tragus här omdagen.

Camilla som bor i mitt rum jobbar som bagare och ibland kommer hon hem med smarriga bakelser eller med pepparkakor. Perfekt att ha en bagare som rumskompis!
Fredags outfitten.


Tråkig måndag så jag trycker in en favorit med Kristian Anttila.

Kirrade denna klocka för 10 dollar på Paddy's market.

Jag älskar de här glasögonen men ingen annan gillar dem. 


Haa, vi ser ut som barnprogramsledare på den här bilden.


Roomies!

Glad ipad ägare.

Firade lördagen med stjärnor under ögonen.

Jag pyntade Lianne med stjärnor också. Mer stjärnor till folket!


Bjuder på en till gammal goding. Ha en fin måndag hörrni! Pussheeeeeej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar