torsdag, november 8

Shit pommes frites - en update

I know, det var miljarder år sedan jag var in på bloggen senast. Till och med min mamma bloggar mer än mig(!) Har fixat virusskydd på datorn men jag hade inget virus som jag misstänkte. Jätte bra ju men tyvärr är datorn fortfarande segare än sirap och mitt mobila internet bryts hela tiden. Men ska börja blogga igen trots det.


Viktiga updates:

  • Min kusin Noomie har kommit hela vägen från Jokkmokk hit till Australien. Fett!
  • Obama blev återvald!
  • Jag flyttar till Sydney om exakt 4 dagar.
  • Jag har haft ett stycke myra krypandes i örat.
  • Myran kröp ut igen turligt nog.
  • Det är snart sommar på min del av jorden, fukkers.
  • På tisdag ska jag se Refused! OMG OMG OMG OMG.
  • Sista dagen på denna månad ska jag även se Nicki fucking Minaj. Pound the alarm!


Jag och Noomies kompis Lina i Richmond. Vi höll på smälta bort så jag matchade ovilligt facet med håret, såg ut som en gris.

Jag och 3 pållar. 

Bilderna är från Noomies blogg.

Sweet as a nut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar