onsdag, november 28

Massage/glögg/lolitaklänning

Den här morgonen började som skit, hann inte dricka kaffet eller äta frukost och missade bussen till jobbet och alla stressade affärsmänniskor var störigare än någonsin och jag var tröttare än en sengångare och... Kan fortsätta länge men ni fattar. Skitmorgon helt enkelt. Så, jag bestämde mig att när jag slutat skulle jag unna mig en Thai massage vilket jag också gjorde. 1 timmes helkroppsmassage för 500 kr, inte illa! När jag kom hem så hade de svenska tjejerna som bor i mitt rum julhandlat på Ikea. Jag fick en flaska glögg, sjukt gott och efterlängtat.

Fyndade en lolita liknande känning för 40 kr.

Vårt stökiga rum. Det är lite irriterande att bo här eftersom jag är ordningsam av mig men vad sjutton... Billig hyra, gratis internet och bra läge så det är inte så dåligt ändå.

Tjejerna hade köpt lussebullar också. Smaklösa sådana men det spelar ingen roll, det är ju lussebullar ffs.

Julmust, pepparkakor, lussebullar och det bästa, glöggen. Nästan som hemma i Svea fast här har vi det varmt så fukk u looserz.

Sen blev det Thai till middag. Ursäkta för alla matbilder men det bara blev så idag. Jo by the way, fick höra av en person idag att mitt ansikte ser ut som Yo-Landi Visser's(!) Har ju varken lugg eller blont hår så jag tycker inte jag liknar henne men det var smickrande att höra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar