måndag, oktober 8

Brisbane del 2

Fortsätter med min lilla sammanfattning av när jag var i Brisbane för några veckor sedan. Jag vet att jag är lite slö med bloggandet men jag har faktiskt en vettig anledning och det är att jag och min rosa lilla laptop är ovänner. Den har blivit sjuk med virus och är jädrigt seg = jag orkar inte blogga när det går sakta. Men ska fixa det snarast! Plus, blogspot är som vanligt helt jävla stört och INGENTING fungerar som det ska *PSYKBRYT*bshgvhsdvhdbjhbjkfjsf1







Okej. Här kommer bilderna.

I Lone Pine Koala Sanctuary (strax utanför Brisbane) kan man ta bilder med en koala så här. En äkta turistfälla, man betalar ca 30 dollar för inträde och sen ytterligare 16 dollar för att ta en bild. Nåja, kul var det i alla fall. Finns massa andra Australienska djur där också men det är vardagsmat vid det här laget.









Koalorna är så himla söta!


Det gjorde Ditan och Marran också för några år sedan. *kändiskåt*


Åt Quail (en liten fågel som blivit populär här i Australien att äta) med äggplanta och annat kraffs. Smakade ungefär som kyckling men det var så pyttigt.

Fyndade en liten läderväska på en marknad, älskar kattmotivet med öronen.


West End.





Jag och Linda, en tjej som bodde i samma rum på hostlet. Vissa på hostlet hade bott där i 3 månader! Skulle aldrig palla det.

That's all for now. hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar