torsdag, augusti 9

Köttfärs

Bec fyllde 24 så vi hade en liten fest.

Kackaduan Cocky var med. Observera Rekorderlig cidern.
Ska kidnappa Polly, vill också ha ljus valp.

En morgon var det vitt av frost! Det är helt sjuka temperaturskillnader mellan dag och natt, 25 på dagen och minus 2 på natten. Tur att det är vår snart.

Den här lilla nyödda killingen träffade jag för någon vecka sen. Vi köpte den nästan men när vi insåg att den ska flaskmatas som nån jävla nyfödd bebis så backade vi.
Cocky satt på min arm ett tag, tror båda två var lika nervösa. Den skulle kunna platsa på ett piratskepp för den både röker cigg och dricker rom(!)




I söndags träffade jag en pytonorm från Alice Springs. Eftersom jag luktar "mat" för ormen då jag jobbar med kycklingar så kunde inte ägaren garantera att den skulle låta bli att bita mig. Den gjorde inte det som tur var, men den var lite för nära ansiktet som ni ser.
Btw, har töjt min septum igen. Visar bild sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar