onsdag, augusti 22

Hår och septum

Är återigen tillbaka till vad-ska-jag-göra-med-mitt-hår vägskälet... Har inte haft så mycket av min naturliga hårfärg som jag har just nu på 9 år, så jag funderar på om jag ska låta det sakta växa ut och slänga i en råttfärgad toning. Mest bara för att se om jag skulle trivas i min naturliga färg. Har försökt några gånger tidigare med detta och alltid misslyckats. Eller så bleker jag bara skiten, det är ju ändå bara hår.

Här är min nya tjockare septum förresten. Först satte piercaren in en storlek större och den kom in utan problem, men skillnanden på tjockleken var knapp märkbar. Så piercaren töjde två storlekar större än tidigare och det gjorde så förbannat jävla ont att ögonen tårades. Först igår försvann ömheten från näsan men ska man vara fin så får man lida pin som det ju heter. 

Nä, ska äta middag nu och sen får jag se vad jag gör med håret. Fan vad bajsnödigt inlägg detta blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar