fredag, april 27

Polo in the Valley

Hästtransporten fick upprustning inför sista poloturneringen.


Detta är Diego aka lill räven. Sen Kirstie, Daniel (och Ale och Flaco) åkte till England så har han blivit min adoptiv hund. Han springer efter mig som en svans vart jag än går, kommer sakna denna hund så mycket.



Det var bara Dave som spelade så vi hade pyttelite utrustning med oss, kändes tomt.


Detta var ingen riktig turnering utan ett välgörenhets event med massa rika människor i fina hattar som knappt vet ett jota om polo. Mellan chukkas (omgångarna) så är det en polotradition att publiken går ut och stampar ner alla hål. Såg rätt kul ut när de vinglade där med sina finskor.


Innan finalen så hade detta ekipage en otrolig show. Han hade sån bra connection med denna häst så det inte var klokt. Här sitter han på hästens mage medan han piskar i luften. Observera hatten som hästen håller med bakbenet.




Jag, Jaquelin, Sabrina och nån annan brud.

Det spelades säckpipa hela tiden, så sjukt jobbigt instrument att lyssna på.

Detta var sista poloturneringen för min del på ett tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar