fredag, april 13

Påskfirande

IMG_9644 copy
I söndags hade vi påsklunch och jag såg ut så här. Hade på mig en svart vippig kort kjol och kände mig som en göllig docka.

IMG_9624 copy
Daniel fixade köttet på Argentinskt vis, Asado-grillning är det godaste jag ätit i köttväg typ.

IMG_9627 copy
Maaaaaaat!

IMG_9639 copy
Här sitter hundar till bords <3 IMG_9633 copy
Tanelle, Ale och Kirstie.

IMG_9625 copy
Hästutsikt.

IMG_9628 copy
Allihopa. Det var ingen specifik påskmat så som vi har i Sverige, bara grillat kött och olika sallader. Gott dock! Så såg min lilla påsk ut.

1 kommentar:

  1. Gerontofilen från Flen19 april 2012 06:05

    Var hälsad Sunna K. Det finns garanterat en människa i jorden som undrar i fall du sett nån person med The Church T-shirt på sig i Australien. http://www.youtube.com/watch?v=s0Kep6Ifa-E
    Är det nån som hört talas om Broder Daniél i Australien? Dom sjunger ju trots allt på engelska.
    BTW har du sett att det finns en same flagga i ena hörnet här www.yr.no

    SvaraRadera