tisdag, mars 27

Monday in Midland

IMG_9400 copy
I går (måndag) traskade jag omkring i Midland och letade igenom alla second hand butiker och fyndade lite.

IMG_9407 copy
Eat the rich!

IMG_9408 copy
IMG_9411 copy
Hittade lösgodis som var promotat till värsta grejen. Vi i skandinavien är ju ensamma med det fantastiska lösgodiset, tycker det är knäppt att andra länder inte fattat grejen. För ett kilo fick man betala 200 maffiga kronor, dyraste lösgodiset jag sett. Själv betalade jag typ 36 kr för denna näve godis, puuh.

IMG_9410 copy
När jag var klar med pengaslösandet passade jag på att fika en affogato och en limecheescake medan jag väntade på bussen. När jag kom till busshållplatsen så väntade jag 10 minuter och plötsligt ser jag min buss köra förbi utan att stanna. Jag ba, vattefack?!?! Frågade en kille om man måste vinka till bussen för att den ska stanna och ja så var det. Hemma i Sverige stannar ju bussarna oavsett. Så jag blev rätt irriterad och var tvungen att vänta en bloody timma till nästa buss.

IMG_9434 copy
Jävligt less och trött Katt. Köpte en ny lipstick-keps och dinglande örhängen.

IMG_9439 copy
Köpte även dessa blåjeans och silversneakers på rödakorset. Skorna är från barnavdelningen, tur att jag är liten så jag kan köpa spejsiga kläder. Köpte massa annat kraffs också, bland annat ett par vita shorts med pastelliga färstänk. Nog om köphetsen för nu ska jag sova. Over and out!

2 kommentarer: