torsdag, mars 22

Måndags zoo

IMG_9095 copy
I måndags klev jag upp 6 på morgonen för att ta bussen in till Perth. Ingen orkade följa med för det var så tidigt så jag åkte in själv. Tog färjan över till zoo:et.

IMG_9204 copy
Fast ensam var jag inte länge för jag råkade träffa Sabrina i en matbutik (hon jobbar också som pologroom). Så vi åkte till Perths zoo tillsammans. Känner bara 1 person i Perth och han jobbar på måndagar så jag trodde inte att jag skulle träffa nån jag känner, blev ganska paff.

IMG_9202 copy
IMG_9203 copy
Här är jag i den afrikanska delen.

IMG_9159 copy2
Mitt i allt dök en elefant upp på promenad.

IMG_9106 copy
Dingo.

IMG_9176 copy
IMG_9192 copy
IMG_9190 copy
Sen hade de en liten show med elefanterna.

IMG_9147 copy
IMG_9218 copy
Girafffamiljen var finast.

IMG_9241 copy
Hej giraffen.

IMG_9232 copy
Jag ropade och pratade med giraffen så den kom gåendes mot oss och poserade så vi kunde ta bilder. Haha, jag är övertygad om att den kom till oss bara för att jag pratade med den.

IMG_9164 copy
IMG_9247 copy
Vi gick runt i ungefär 5 timmar och sen hade vi en picknick under ett stort träd och det var ungefär den måndagen.

1 kommentar: