söndag, februari 12

Julbrev och skogsbrand

IMG_8413 copy
IMG_8418 copy
Forra veckan var det skogsbrand och vi evakuverade 27 hastar. Jag var tvungen att "vakta" dem i lastbilen medan alla andra raddade det som kundes. Allt blev bra tillslut, inget brann ner (forutom skogen da) Forresten, mitt internet blev fixat men nu ar det trasigt igen. IP adress problem som jag inte kan losa, blir galen!

IMG_8522 copy
Det ar san lyx att kunna plocka nektariner och plommon fran traden har pa garden. Och alltid ha farska coctailtomater, sallad och gurka till hands. Onskar att man kunde odla mer i Sverige.

IMG_8530 copy
Akte in och fixade mitt internet (som ar trasigt igen) och undertiden tog jag en kaffe i det narmaste fiket som fanns, rakade vara det svenska cafet Miss Maud.

IMG_8427 copy
Fick antligen mitt jul-paket! Har har ni min nuvarande adress forresten.

IMG_8429 copy
Mamma rakade skicka den till min gamla adress sa paketet akte fram och tillbaka och de tog sin lilla tid sa jag fick mitt julpaket forst nu.

IMG_8438 copy
Fick ett roligt brev av min kusin Nadia och hon skickade med lite bilder fran nar vi var sma. Handskrivna brev ar bland det basta man kan fa.

IMG_8437 copy
Jag och Nadia uppkladda infor Jokkmokks vintermarknad. Haha vi ser ut som tva tanter. Jag star till hoger och var ungefar nio ar.

3 kommentarer:

  1. Bra att du la ut adressen här, jag har som velat ha den ett bra tag :))

    Gud saknar dig massor! <3

    SvaraRadera
  2. heheh sorry, har varit lite slo med adressen men nu har du den :) saknar dig med lisen!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
    Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
    Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.
    (Du får ett färdigt inlägg att lägga upp).

    Är du intresserad?
    Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

    Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

    Johan@rakebacklovers.com

    SvaraRadera