fredag, februari 3

First polotournament

IMG_8314 copy
Forra helgen var det dags for forsta polo turneringen for sasongen och allra forsta for min del. Det var 40 grader varmt sa det var extra tufft.

IMG_8306 copy
IMG_8325 copy
Ett av vara team. Vi har fyra spelare i tva olika team och jag skoter om 12 hastar for 2 spelare .

IMG_8328 copy
Teamsnack.

IMG_8311 copy
IMG_8309 copy
Hann inte se sa mycket av spelen eftersom jag jobbade mest hela tiden. Flasade like mycket som hastarna nar de kom in fran en omgang haha.

IMG_8320 copy
Kirstie och Wendy.

IMG_8336 copy
IMG_8337 copy
Godaste glassen jag atit! Men det mesta som ar svalkande i 40 grader ar gott.

IMG_8347 copy
IMG_8350 copy
Dags for prisutdelning. Vi vann!

IMG_8353 copy
Har ar hela ganget, jag star dar i mitten som en hosack. Ridningen har inte forbattrat nagot ser jag...

Imorgon ringer vackarklockan 4 och sa lastar vi hastarna for annu en turnering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar