söndag, januari 22

Maj - August 2011

Maj
IMG_2620 copy
Fick jobb som sminkförsäljare. Här på middag med några från jobbet.

IMG_2536 copy
Efterfest hos Andy's vän Jay.

IMG_2194
Andrew fyllde år.

IMG_2503 copy
Hängde med Andy en del.

IMG_1732
Denna pub blev vårt stammishak eftersom den bara var runt hörnet. Joanne, Matt och Lynn.

Juni
IMG_3397 copy
Var inspirerad av Brigitte Bardots hår. Piercade en septum när jag var ute och jobbade också, kände att det var dags att ha en piercing i ansiktet igen efter att jag tagit ut min labret för några år seden.

IMG_2963
Jobbade som ett as på nya jobbet. Hatade dock det, kommer aldrig mer jobba som provisions säljare.

IMG_2655 copy
Lärde dock känna fina människor från jobbet. Här med Rhys och hans vän på ett rooftop party.

IMG_3192
Målade en tavla i akryl.

IMG_3603 copy
Lärde känna Trent och Mille från jobbet och de tog med mig på gay & drag klubbar. Det var bland de roligaste utekvällarna!

Juli
IMG_3751 copy
Målad en till tavla.

IMG_3980 copy
Slutet av juli gick vårt kontrakt för huset ut. Vi alla 6 personer flyttade till ett hostel-liknande ställe.

IMG_3734
Malin pepp på utekväll!

IMG_4220 copy
Besökte några museeum.

Augusti
IMG_4555 copy
John fyllde år.

IMG_4740 copy
Klubbade med Trent och Rhyees.

IMG_4876 copy
Efter 5 månader i Melbourne var det dags för nya äventyr. En hejdå-öl med Andy.

IMG_4943 copy
Flög till Perth och spenderade en natt där och hann med 2 museeum besök.

IMG_5272 copy
Tog bussen norrut till Kalbarri.

IMG_5302 copy
Jobbade/"Woof:ade" som guide för ridturer.

IMG_5510 copy
Red alla sorts hästar där. Här red jag en häst som var lika liten som min ponny jag hade, Russkar.

IMG_5563 copy
Augusti var en himla bra månad eftersom jag var tillbaka med hästar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar