onsdag, januari 25

Måndag

Är ledig på måndagar så jag åkte in till Perth för några ärenden men åkte hem ganska snabbt eftersom det var typ 38 grader varmt.

IMG_8202 copy
Hittade en kulig väst med massa knappar på och söta shorts i en second hand butik. Tyvärr fick de stanna kvar.

IMG_8192 copy
IMG_8190 copy
Vem vill inte ha björnar, kameler, apor och pingviner på rumpan liksom.

IMG_8208 copy
Det var till och med mitt namn på lappen men jag lägger inte ut 75 dollar för ett par shorts.

IMG_8210 copy
Åt pumpaburrito till lunch och sen tog jag tåget/bussen hem.

IMG_8214 copy
När jag kom hem möttes jag av dessa nyfikna.

IMG_8252 copy
Vi har en liten liten liten sjö. Eller snarare en pöl efter stormen.

IMG_8250 copy
Får äntligen ha piercing på jobbet så nu satte jag in en 2 mm ring. Ogillade min hästsko, hade den bara för att jag kunde gömma den uppe i näsan när jag jobbade. Har blekt håret också för någon månad sen.

2 kommentarer: