onsdag, november 9

Beach girls

IMG_6372 copy
Förra tisdagen körde vi till stranden och det var första gången jag körde vänstertrafik. Gick faktiskt riktigt bra, men jag svängde ut på höger sida och körde där i typ 3 sekunder haha. De flesta bilarna i Australien är automatväxlade så det underlättar en del.

IMG_6374 copy
IMG_6383 copy
Destinationen var Jake's beach.

IMG_6376 copy
Här är jag! Det finns tydligen massor av små revhajar där men de simmar iväg så fort de ser en människa vilket är bra.

IMG_6385 copy
Indiska oceanen.

IMG_6389 copy
Synkade beachgrrrls.

IMG_6405 copy
Snorklade långt ut, längst ut till vänster på den här bilden. Sen blev jag rädd för revhajar och simmade in igen. Vattnet var mörkt och vågorna starka för en okunnig snorklare som mig.

IMG_6406 copy
Sen drog vi till stranden som är intill samhället. Tråkig och ful blev bedömningen.

IMG_6410 copy
Väl hemma hoppade vi in i poolen.

IMG_6437 copy
Senare på eftermiddagen blev det simtur med hästarna. Ett jädra badande den dagen. Det är verkligen så himla underbart att vara här. Avslappnat, varmt väder och hästar. Puuuurfect!

1 kommentar:

  1. åh det ser då härligt ut. Sol, bad och hästar!! Här hemma är det mörlt och kallt, men snön har ännu inte kommit. Alltid nåt

    SvaraRadera