fredag, oktober 28

Senaste dagarna

IMG_6122 copy
Detta är fetaste katten på ranchen, Toyboy aka FatBoy.

IMG_6124 copy
Police-Kat.

IMG_6132 copy
Christian bodde och jobbade med oss några dagar, första svensken jag mött på ranchen.

IMG_6126 copy
PosarN.

IMG_6138 copy
När bossarna inte är med så rids det lite hur som helst.

IMG_6143 copy
Jag och Arrow.

IMG_6151 copy
Christian.

IMG_6176 copy
Saddle Club.

IMG_6175 copy
Evighetsvägen. Detta är en vanlig syn i Australien...

IMG_6191 copy
TNT och jag. Han är 4 år och vi red in honom för en månad sen, han har lärt sig snabbt. Älskar att vara här på ranchen eftersom jag får rida så många olika hästar, allt från oskolade unghästar till riktigt bra erfarna hästar, små A-ponnys till storhäst.

IMG_6187 copy__
Johanna kommer från Tyskland och har nyss börjat här. En fransk tjej har också börjat här men har ingen bild på henne än.

IMG_6186 copy
Geten Henry fick en rejäl omgång av borsten, äntligen. Paul är också ny och är dansk-aussie.

2 kommentarer:

  1. Gud vilken upplevelse du får vara med om! Här hemma så har snön börjar komma och det är så vackert att vakna upp till frost täckta träd :) Din gudson börjar även bli stor han är nu 2,5 månad . han har nu börjat le tillbaka mot en å sedan börjat lära sig rulla runt från rygg till mage, mage till rygg har han kunnat länge. Å snart börjar det närma sig dop, två veckor kvar det är så trist att du inte kan vara där. Å jag börjar sakna dig enormt mycket.

    SvaraRadera
  2. Stackars feta katt...åh vad skönt för Henry, att få bli ompysslad.
    Härlig bild på dig och Arrow.

    SvaraRadera