måndag, september 12

Faaaaantastiskt

IMG_4486_
IMG_4503 copy
IMG_4508 copy
Gamla bilder från Melbourne.


Just nu är mitt liv som Bob Hunds låt Fantastiskt. "Det är fantastiskt, faaantastiskt, faaaantastiskt, faaaantastiskt". Ja ni fattar! Därför gör jag en lista nu.



när jag vaknar på morgonen äter jag havregrynsgröt med russin och massor av soyamjölk. Eller flingor med soyamjölk. Eller ett äpple och vatten. Beror på hur mycket tid jag har att tillgå med.


den bästa känslan är när när man lyssnar på en bra låt som ger en gåshud.


jag är rädd för bedbugs, dockor och plastiga barnleksaker.


jag skulle vilja få bättre självdisciplin, kunna prata fler språk än tre, flyga.


IMG_6219 copy

jag tycker om röda läppar och vit hy.
IMG_4144 copy


nu för tiden lyssnar jag helst på Markus Krunegård, Hardcore Superstar, Aerosmith, Håkan Hellström, Refused, Serge Gainsbourg, PJ Harvey, Veronica Maggio, The Cure och Adjagas.


nu för tiden kikar jag helst på
i stort sett vad som helst i filmväg eftersom jag har råkat radera flera filmer från mitt usb minne buhu.

bästa dagen på veckan är måndag eftersom då börjar en ny arbetsvecka (jobbar med bland det bästa - rida på fina hästar)

IMG_6237 copy

idag har jag haft sovmorgon eftersom det inte var några ridturer inbokade, ätit frukost (första alternativet på fråga ett) pratat med den fnittriga Malaysianen, matat två svarta hästar, läst hundratusen bloggar som jag inte hunnit läsa, mailat, druckit kaffe och nu sitter jag här. Klockan är bara halv två på eftermiddagen så strax ska jag gå och hämta in små hästar för barnen som medverkar i saddle club i eftermiddag. Adjö!

1 kommentar: