söndag, augusti 21

Andra dagen på ranchen

IMG_5117 copy
Jag anlände till Big River Ranch sent i fredags kväll så det här är lite bilder jag lyckades ta i lördags.

IMG_5217 copy
Här bor jag.

IMG_5122 copy
Poolen som tyvärr inte går att använda för tillfället.

IMG_5125 copy
Hönsen och tupparna som gal varenda morgon.

IMG_5137 copy

IMG_5132 copy
IMG_5134 copy
Matdags för 48 hästar.

IMG_5143 copy
Matdags för lammungarna. Dessa är bara 9 dagar gamla och hittades vid vägen eftersom deras stackars mamma låg vid sidan av vägen död. Folk kör som galningar här verkar det som.

IMG_5151 copy

IMG_5167 copy
Sam, en av personalen.

IMG_5171 copy
Danielle, dottern på gården.

IMG_5213 copy
Sam's kattunge Rufus som beter sig som en hund, ropar när man kallar osv. Den lägger sig alltid i mitt knä och somnar när jag sitter i stolen och läser, slutar med att jag somnar också.

2 kommentarer:

  1. Åh, vijmak dån la juhtusij siegen...tjáppa gåvå!

    SvaraRadera
  2. Fy fan va härligt och vilka söta lammungar! Hoppas du njuter av allt du får uppleva, ta vara på varenda stund! Saknar dig!

    SvaraRadera