lördag, juli 16

Hej bloggjävel

Som vanligt har jag inte orkat ta med kameran och det är förbaskat irriterande eftersom just idag skulle jag kunnat fota så fina och intressanta bilder. Fototillfällena var liksom överallt, vart jag än vände blicken. Har hittat ett kafé som har bokhyllor fyllda med böcker precis efter alla väggar. Gratis wifi och billigt kaffe gör att jag kommer bli stammis här. Har inga egna bilder så här kommer fint bloggpynt.


Heehe


Awww!






Din mamma.



 


























Bilder hittade här, här och här. Men de flesta är här ifrån. Sista bilden är min och kommer bli en framtida tatuering. Sno den för fan inte!

1 kommentar:

  1. Gerontofilen från Flen21 juli 2011 20:23

    Vänta nu... blir det inte svårare för dig att bli fotomodell om du har tatuerade händer/knogar?

    SvaraRadera