tisdag, juni 14

La weekend

IMG_3027 copy
Jag vaknade otroligt tidigt även fast det var lördag, skönt att utvilad för en gångs skull. Man ser min septum här förresten, så fort den läkt ska den töjas.

IMG_3022 copy
Frukost framför tvn tillsammans med Matt och John.

IMG_3029 copy
Vi såg Charlie and Cocolate Factory. Fast jag tänker mest på denna video, den är mycket bättre! Och mer freaky :D

IMG_3036
Efter några timmar framför datorn (bibliotekets wifi) gick jag över gatan till gymmet, älskar att det är så nära vårat hus. Ska börja träna regelbundet, eller när jag får tid till det vill säga.

IMG_3046 copy
IMG_3042 copy
Sen duschade jag och satte på facet.

IMG_3051 copy
IMG_3058 copy
och jag och Malin begav oss till Sofia. Det är Malins nyfunna vän från Göteborg (hon spelade lite Håkan Hellström under kvällen och jag dog lite)

IMG_3063 copy
Det var bara backpackers på festen, här en irländare och en finne.

IMG_3065 copy
Mysbelysning och hinken med den goda sangrian.

IMG_3094 copy
Stay positive no matter what!

IMG_3068 copy
Sen blev det dags för choklad shots.

IMG_3069 copy
och fler gäster, fler irländare.

IMG_3080 copy
sen tackade jag för mig och gick hem vid midnatt.

IMG_3106 copy
Söndag morgon klev jag upp klockan alldeles för tidigt. Jobb stod på kalendern.

IMG_3108 copy
IMG_3109 copy
Även fast jag somnade relativt tidigt så försov jag mig och var tvungen att ta tåget till jobbet.

IMG_3119 copy
Men det gjorde inte så mycket eftersom jag och Delwyn (och Jindy) sålde ut allt, woho! Det var min helg på ett ungefär.

2 kommentarer:

  1. Du tar så himla härliga bilder. Och du verkar ha det hemskt fint.

    SvaraRadera
  2. Gud vad duktiga är och fy fan vad snyggt bruden!! Passar dig som faaan! Å måste jag skriva här att jag saknar dig som tusan, blir galen att leva i en värld där du inte existerar.

    SvaraRadera