lördag, juni 11

jobb jobb jobb

Attans! Jag är så dålig på att ta med mig kameran när jag går ut från huset. Önskar att mina ögon var filmkameror för jag hade kunnat visa er helt fantastiska filmer. Till exempel igår när jag och Lydia körde vilse mitt ute bland fjällen och skogen och såg över 20 kängurus. Det var första gången jag såg de fantastiska djuren så att vi körde vilse gjorde inget. Och naturen är helt smashing, wow säger jag bara! Ska bättra mig och ta med mig kameran lite mer hädan efter.

Hur som helst, här är några jobbrelaterade bilder.

IMG_2963
Lydia och Jindy med nåra kunder.

IMG_2981 copy
Jag och en "juicy" kund, han handlade för 400 dollar.

IMG_2976 copy
Två kunder och Jindy.

IMG_2986 copy
Här är min boss John på ett leadersmöte.

IMG_3016
Jindy.

IMG_3000 copy
Puneet.

IMG_2993 copy
Nina, Jindy and Jansu.

IMG_3012 copy
Selina.

IMG_3010 copy
Jindy and Jansu.

och... Ja det var det. Promise, ska fota mer för det här är på tok för lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar