onsdag, maj 25

Middag med några från jobbet

IMG_2618 copy
I lördags mötte jag upp en trio från jobbet på en italiensk restaurang. Mycket prat om jobb och så men även om killar och öl. Trevligt och peppande! Här är Sanj och Paige.

IMG_2620 copy
Paige och Jindy.

IMG_2631 copy
Någonstans här sa jag hejdå till resten, de gick hem och sov och jag for på öppningen av House of Rock. En ny rock n roll klubb i stan men det blev inga bilder där eftersom kameran fick stanna i garderoben. Mötte upp kidsen från Melbourne men jag drog ganska tidigt, inte för att det var dåligt eller så. Stack bara. Så jag mötte upp mina roomies och vi gick genom china town mot Ding Dong. Dock kände jag "nää och nej, här vill jag inte va", orkade inte vara på någon indieklubb med svår musik så jag tog nattbussen hem. Så kan det vara ibland när man styrs för mycket av magkänslan och är impulsiv haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar