fredag, april 15

torsdagfredag

IMG_0823
IMG_0830
En katolsk? katedral mitt inne i stan som var mysig och tyst, den stängde ute alla livliga stadsljud. Jag tänkte komma med ett briljant förslag, enligt mig, till prästen men ångrade mig i sista sekund för han skulle nog mest bara bli sur tror jag. I alla fall så borde man erbjuda alla hemlösa en sovplats för natten så de 100tals kyrkbänkarna kommer till användning och inte bara står där och dammar. Tänk vad fint att sova i en maffig kyrka. Sen när det blir morgon så återgår kyrkan till de vanliga aktiviteterna igen och ingen. En tanke bara.

IMG_0859
hei hei.

IMG_0863
Gick ut för att handla mat men kom istället hem med tröstsmink, förkylningsmedicin, kaffe (superviktigt), akrylfärg, hårspray, en spatel och massor av kartonger.

IMG_0886
Shoppingtur nr 2. Älskar storstäder - allt är öppet sent så man kan impulsköpa nödvändigheter.

IMG_0888

IMG_0887
Steg 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar