onsdag, april 6

Shopping, en svensk trollkarl och 26 grader varmt

Den här dagen har varit helt underbar, trivs som bara den här! Imorgon ska jag på arbetsintervju så jag gick på en liten shoppingtur för jag känner att jag inte kan gå dit i mina grå slitna sneakers.

IMG_0532
Såg den här hunden på stan som blev skjutstad på trehjuling. Helt sött!

IMG_0552
Sushi för bara 35 kr och den näst godaste jag ätit hittills. Det ni!

IMG_0542
Helt plötsligt sprang jag på en svävande Carl-Einar Häckner. Han var jätte trevlig och lite flummig och det var som att träffa en bekant bara för att han är Svensk. Han kör en show här i Melbourne och sen i Sydney eftersom det är en internationell komdedifestival just nu.

IMG_0560
Hälsade på en snabbis hos dessa filurer som bor i ett hostel i närheten.

IMG_0561
Mina nyköpta skor. Köpte även ett par tofflor med hjärtan på, supertjejiga och sköna. Ett par tunna mjukisbyxor, en liten väska och annat smått och gott fick också följa med mig hem.

2 kommentarer:

  1. Carl-Einar! Min barndomskärlek! Lycka till på arbetsintervjun :D

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt min röda gamla tröja :)

    SvaraRadera