fredag, april 1

Papegojor på besök

IMG_0369
Så här såg jag ut idag.

IMG_0386
Det har blivit höst här (Australien är verkligen landet tvärtom) och ibland är det så kallt på dagen att jag måste ta på jackan. Det är lite komiskt för jag flyttade från Sverige för att slippa frysa men det gör inte så mycket för jag kan när som helst åka till värmen och fortfarande vara i samma land.

IMG_0414
När jag jobbade med mosaikväggen fick jag besök av dessa vilda färgglada papegojor.

IMG_0395
IMG_0428
IMG_0418
IMG_0435
Så här ser mosaiksolen ut förresten, men den är inte riktigt klar än. Så var det med det.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också se papegojor bara sittande i ett träd sådär. Så fina.

    SvaraRadera
  2. Just nu är det fyra stycken i trädet, så fina! Dock äter de upp alla våra fikon :(

    SvaraRadera