måndag, april 11

Inbetween days

IMG_0589
IMG_0604
Jobbklädd. Jobbet som jag bara hade en dag eftersom jag insåg att det innebar att jag skulle knacka dörr sex timmar om dagen, nej tack. Synd på världens härligaste team dock.

IMG_0640
Att Australien är ett gayvänligt land visste jag redan, men inte så gayvänligt att till och med glassarna heter så här.

IMG_0641
Japansk mat slår allt! Teriyaki kyckling här.

IMG_0644
Gott säger Malin.

IMG_0647
Nytt jordgubbsvin som faktiskt går att dricka jämfört med annat goon:igt vin.

IMG_0685
Det syns inte så bra men det här är min nya bästa tröja, det står "cat flag" på den och så är det fyra svarta katter. Jätte kul tycker jag. (om man inte vet eller lyssnar på HC från staterna så, never mind)

IMG_0672
Malin + foto + Australien

IMG_0691

IMG_0676

IMG_0707

IMG_0700
Knuten och jag.

IMG_0721
Hade jag rökt hade jag bara rökt så här fina körsbärs cigg. För den som vill veta.

I lördags var jag och Molly ut på Ding Dong igen. Älskar det haket, bästa inredningen, människorna och fram för allt musiken. Fullproppat och alla dansade och trängdes. 04 stängdes dörrarna så en drös glada och fulla gick vidare till nästa bar och där fortsatte allt i samma takt. På morgonen drog vi på efterfest i Fitzroy och prick 10 gick jag hem, nöjd och trött, i solsken. När jag kom hem var alla vakna och i full gång med random husrenovering. Även fast jag luktade konstigt och var tokigt trött och bara ville sova så var jag uppe till 16 och lade mosaik. Så där lagom kul var det men sömnen efteråt var underbarast på länge. Nu är jag förkyld för ettåringen här har smittat mig. Där kan man snacka en riktig snorunge, betonat på snor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar