tisdag, april 19

Dagarna i slutet och början på en vecka

IMG_1172
Bästa bakismaten som Joanne och John lagade. Offrade mig och åt nötkött och fan va gott det var men det kändes inte så bra efteråt.

IMG_1178
Matt och Joanne.

IMG_1193
Detta är världens godaste frukost (och lite petiga fingrar) Havregrynsgröt, sojamjölk och lingonsylt. Äter det nästan varje morgon nu efter besöket på Ikea.

IMG_1230
Hade tråkigaste och risigaste håret så jag smetade rött på läpparna, det räddar det mesta. Har förresten hamnat i en prickig period, allt jag köper har prickar. Köpte en fin 80-tals blus för bara 9 dollar som liknar sjalen på bilden.

IMG_1235
Malin och Joanne i våran hall/vardagsrum.

IMG_1248
The yarra river

IMG_1250

IMG_1265

IMG_1257
Jag lagade jätte goda och enkla kikärtsbiffar. Recept här.




Rowland S Howard är mitt sountrack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar