tisdag, mars 1

Random february

kattipotter

20

pics

fff

smash

666

road2

7 kommentarer:

  1. Nope ids inte lägga ut recpet när jag inte vem, vem människan i fråga är.

    Jag göre på mitt sätt.

    SvaraRadera
  2. Tycker även det var en ganska korkad kommentar, "Lägg gärna ut vad du har för gott i det du lagar"
    Jag har juh lagt ut en bild på vad jag har satt i den, förutom typ salt, peppar & lite mjöl.

    SvaraRadera
  3. Ja det var lite korkat skrivet av personen för man ser ju på bilden vad det är. Men personen kanske har dyslexi (för det var felstavat över allt ungefär) och menade att hon ville ha receptet, alltså hur man går till väga för att laga till rätten?

    SvaraRadera
  4. Joo men då får hon skriva det.

    SvaraRadera
  5. fina färger du har i ansiktet ;)

    SvaraRadera
  6. Du har verkligen fantastiskt fina ansiktsdrag.

    SvaraRadera
  7. Oj, tack Helena och Magda!

    SvaraRadera