söndag, februari 13

Uppdaterad länklista

Har lagt till nya länkar på min länklista här till höger och tänkte visa hur fina dessa bloggar är. Vi börjar i alfabetisk ordning med Cosette Munch. Har följt hennes blogg ett tag och hon har de längsta röda håret och klär sig ungefär snyggast.


Fina brev, till fina människor! Har återupptäckt denna briljanta fina och glada blogg. Kolla bah!


Jannike Viveka är modell, fotograf och bloggare och hon är ruskigt duktig på alla tre punkter! Hon publicerar hennes egna bilder med andras stup i kvarten och det är en fröjd för ögat varje gång man klickar in där.
























Tyra Elvira har flyttat till Tokyo och pluggar Japanska! I hennes blogg får man bl.a följa med ut i Tokyos nattliv via hennes fina bilder och texter som inspirerar. Det är en varm och mysig stämning som man rycks med av (själv pluggar jag Japanska fast via nätet men det ligger tyvärr på is just nu och jag skulle så himla gärna vilja göra samma sak som henne efter att jag varit i Oz)
Det var allt för den här gången, hoppas ni gillar bloggarna lika mycket som mig! Psst. Tipsa gärna om andra läsvärda bloggar ^_____^

1 kommentar:

  1. Du har väl sett mig och din idol ihop?

    http://www.youtube.com/watch?v=lTaPSIJ-K1Y

    SvaraRadera