torsdag, februari 17

Slappa dagar i Gällivare

lisen
Jag har varit hos Liselotte i Gällivare och sovit över, ätit, glott på kassa skräckfilmer, svullat godis och pratat om allt mellan himmel och jord. Härlig kvalitets tid helt enkelt. Här sitter hon hos hennes svärmor.

sushi
Kolla, jag köpte sushi! Värsta grejen för det finns inte sushi norr om Luleå tror jag. Det var inte den godaste jag ätit för riset var för sött men jag klagar inte, det stillade mitt sushi-begär. 10 bitar blir dina för 130 pengar på pizzarestaurangen Tropicana. Psst, byt ut bläckfisken bara. Förresten, fick en komplimang av kockarna att jag såg ut som 15 år. Fint snus!

kk
kat
 kat1
 Här är jag helt utan smink och photoshop. Trött och tråkig. Gu vad skönt det är med smink så man får lite liv i ansiktet och skapa lite kontraster. Tycker man ser så platt ut naturlig. Lägger upp de här bilderna för att min kusin klagat på att jag ger en falsk bild av mig själv här på bloggen eftersom jag aldrig ser likadan ut i verkligheten. Fast när jag tänker efter så postar jag bilder där jag är osminkad eller minimalt sminkad ganska ofta eftersom jag sällan bär smink under vardagarna. Har blivit lat, fyjedamig. Så kusinvitamin, nu kan du inte klaga på att jag förvränger verkligheten haha ;)

1 kommentar: