lördag, februari 5

I want a new tattoo









Klicka på bilderna för att komma till källan.

Sitter här på jobbet (nattskift) och har ångest över att jag missar marknaden, speciellt samedansen. Tyckte först att det var rätt skönt att jobba istället och trodde inte att jag skulle sakna allt härligt och surrealistiskt ståhej borta i Jokkmokk men icket. Nåja, next year får jag ta igen. Fast nej, det får jag ju inte kom jag på för då är jag fortfarande i Australien! Så först om två år blir det vintermarknad för min del (svär och lovar mig själv att aldrig mer vara upptagen med jobb under marknadshelgen) Så jag tröstar mig med dessa fina bilder (haha sista) och blir så sugen på att gadda mig igen. Eller åtminståne göra klart min halvtasskiga rosett i nacken.

Förresten! En god nyhet kan jag dela med mig av, jag har bokat biljetten till Sydney nu. Om en månad åker jag, WOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar