torsdag, februari 24

kanderad kvanne kaffe kawaii kannibalism katt

26

27
Idag åkte jag och mamma in till grannstaden Gällivare och gjorde ärenden. Passade på att dricka kaffe hos denna dam samt diskutera livsviktiga saker.

25
Ja hej! Kawaii pose typ! Liselotte utbrast "ååh Foki pose" men jag kunde inte riktigt hålla med.

23
Impulsköpte ett par jätte fina canvaskängor (och billiga, kolla på Lindex) men de fick åka tillbaka till butiken igen och göra någon annans fötter glada.

24
Fick en strut kanderad kvanne av henne. Det smakar lite beskt men är farligt gott!

22
När Liselotte slängt ut mig efter att jag pratat för mycket om kannibalism (skojaaa) så hämtade jag upp mamma och vi åt massor av mat.

21
Kolla storleken på tabascoflaskan på Husmans. Vill också ha! Var hittar man sådana stora?

3 kommentarer:

  1. Gerontofilen från Flen25 februari 2011 19:52

    Var hittar man kanderad kvanne undrar jag. ???

    SvaraRadera
  2. Kanderad kvanne går att beställa från den här sidan. http://www.viddernashus.se/default.asp?UID=327&menu_item=66 Tror dock att de har flera återförsäljare, t.ex. Àjtte i Jokkmokk.

    SvaraRadera
  3. Gerontofilen från Flen28 februari 2011 01:13

    Àjtte finns inte med i hitta.se. men världsmetropolen Jokkmokk finns. men det ligger väl 70 mil från där jag bor så jag får väl låta moppen vila o be posten ta hit lite kvanne.

    SvaraRadera