fredag, februari 11

En lugn fredag

fs
Hittade min fina petrolblå/gröna stickade halsduk när jag städade garderoberna här om dagen.

i2
Här står jag och står i mitt lilla rum. Jag hade Malin på magen också. Trycket på tröjan alltså.

i4

f
Lagade en het thai-smakande gryta till lunch. Sen hoppade jag i bilen och körde till Jokkmokk och tog vaccin, viktigt viktigt! Jag är en sån otroligt rastlös person och blir uttråkad av att sitta och bara köra mil efter mil så det brukar alltid bli att jag håller 130 km och mer på en 90 väg även fast jag inte är stressad. Kommer åka fast för fortkörning snart (hände nääääästan nu i onsdags, gosh) Hur gör man för att köra saktare? Hahaha, jag har verkligen inte tålamod till det. I-lands problem hrm.

fff

h
Det var snyggt väder idag här hos oss jämfört med sörlänningarna. Fast de här bilderna tog jag igår när det var -32. Våren är på väg, ungefär.

Nu ska jag försöka sova en stund innan jag börjar mitt helg-nattskift.

2 kommentarer: