onsdag, februari 9

Dijstahka

Har sprättat pengar idag som bara den, både på nätet och i butiker. Det var länge sen. På nätet blev det ytterligare ett lagringsutrymme för datorn och kläder. I butik blev det två 50-liters ryggsäckar och kläder från Kupan. Sen åkte jag till Elli-Ristin och blev bjuden på middag samt spanade in hennes nya och absurt fina lägenhet. Vi pratade samekillar, marknaden, framtiden och så. Blev omkörd av en polis i 120 blås på vägen hem, höll på skita ner mig för jag trodde att nu jävlar åker jag dit. Men det gjorde jag inte. Snäll farbror/tant blå.

aussie
Min kalender för mars! och 21a fyller jag år, perfekt läge.

kla

joho
Svart från topp till tå, rosa läppar och oseriösa maskeradglasögon bar jag idag.

2 kommentarer:

  1. Ack, det verkar som det där kaffedrickandet får anstå till... 2012.

    SvaraRadera
  2. Ja det blev så, Sverige lockar inte just nu. Men om du råkar vara på Arlanda mellan 12-18.00 den 15e så kan du ju dricka kaffe med mig?

    SvaraRadera