söndag, januari 16

Sura kärringar och dålig kundservice

gif maker online
1. Jag vill ha mina bilder som jag lämnat in på framkallning nu! Avskyr att bo i ödemarken för jag orkar inte köra 10 mil extra för ett par bilder. Vilket jag ändå måste göra nu eftersom de hade glömt bort att göra klart mina bilder även fast de hade haft tre veckor på sig. Så hon erbjuder sig ett billigare pris och att det ska vara klart inom en timme. Great! Men när jag kommer tillbaka så har hon klappat ihop affären. Tre timmar för tidigt! Sådan fruktansvärd dålig kundservice skulle aldrig ske i en större stad. Profoto i Gällivare - DÖ!

2. Idioter som inte släpper förbi folk när man signalerar med helljus (bor så öde att det endast finns en mesig enkelväg och det går inte att köra om utan att framförvarande släpper förbi en) Kärringen kör 65-70 i 1 mil! Men det värsta är att när vägen blir tvåfilig så kör hon i MITTEN bara för att jävlas. Allt detta resulterade i att jag kom för sent till jobbet idag. Såna som hon borde inte få ha körkort!

2 kommentarer:

  1. Uselt med bilderna. Färga inte håret svart, du har superfint nu!

    SvaraRadera
  2. Låt Odenlab framkalla och skicka bilderna till dig i stället. Lite dyrare, men mycket bättre än nästan alla andra.

    SvaraRadera