söndag, januari 23

Igår

Det har börjat se ut ungefär så här varje lördag hemma i Tarfek. Systrarna Kielatis kommer på syjunta hos mamma och jag leker hemmafru.

17
18
14
9
Jag har blivit expert på att baka mörkt bröd. Kanske kommer med recept framöver.

8
Vi var så där tjejiga som på film och provade smink och bläddrade i skönhetsböcker.

16
19
Provade en mössa jag hade när jag var 5 år eller så. Den ser nästan ut som en pillerburk-hatt när den är så liten.

För övrigt så har jag hårkris. Igen. Har ca 2 cm utväxt men jag tror jag ska låta det vara så ett tag för jag vill ha tillbaka min naturliga hårfärg. Fast jag är så ombytlig och blir uttråkad fort så jag misstänker att jag kommer färga det rött snart.

1 kommentar:

  1. Har du medvetet satt en jävla spindel i din blogg!?!?! Ne fy fan jag kommer sluta läsa den tills den är borta!

    SvaraRadera