måndag, november 15

En snabbsväng till Stockholm

1
Så här mörkt var det när jag kom fram till Stockholm 6.45 på morgonen.

2
Åkte direkt hem till Sara.

3
Vi promenerade till ett köpcenter för att inhandla mat. På vägen dit fanns möblernas returstop; Refurn. Fyndigt värre.

4
Sen var det dags för att slänga på sig ansiktet och håret, nått sånt här blev det.

5
Fick låna jätte fina skor av Sara eftersom jag bara hade med mig för stora klumpiga docs.

 
Sara fick middagsgäster och jag sa hejdå och tog tunnelbanan mot globen.

1
För att se fina fina Håkan Hellström uppträda på Hovet. Helt underbar konsert med så mycket energi och känslor. 

2
Min röst var hes efteråt av allt skriksjungande. Mäktigt att se Hellström i en slutsåld arena, wow.

9
Sen mötte jag upp Agnes och hennes vänner.

8
Vilket faboulöst gäng!

10
Niklas och Clara.

12
Pop!

Sen for vi vidare. Vi träffade en hjärtekrossad-tjej som ville skriva en artikel om mig och Agnes för att vi var "coola". Syftet med det hela förblev oklart. Sen blev allt snurrigt och jag for hem trött men glad i den tidiga morgonen.

16
Hade inte tackat nej till att bo i en trång liten etta med snett golv i Gamla Stan, nehej. Vet ni något fint boende i Stockholm så säg! Eller det behöver inte ens vara fint såklart, jag är öppen för alla boende-förslag. Lova att säga till om ni vet, okej?

19
Jag och Sara avslutade min snabbvisit med lite kultur.

17
Fint spackel på Marc.

18
Strax-innan-tåget-går-fika.

20
Tack för en tokigt fin helg och hejdå för den här gången och syns snart igen!

Psst. Peter, kaffet tar vi nästa gång jag dyker upp i hufvudstaden!

3 kommentarer:

  1. hej söta sameflickan
    det var roligt att träffas, du var superkul
    vilka bedårande bilder du lagt upp
    // nicke & clara

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland vill bara bo i Stockholm så mycket så att det värker.

    SvaraRadera
  3. hahaha just ja den där jävla bruden tror hon var superintresserad av våra peruker... haha lol ba "ja ska inte nämna några namn men ajg ska skriva m er" lätt
    fint att ha dig här, kom hit igen så får jag umgås med dig när jag är nykter hahaha *will never happen*

    SvaraRadera