söndag, oktober 10

Random bilder från veckan

IMG_3700
Pixie hade tappat sina skor men Jesus David hittade dem bakom soffan.

IMG_3675
Nahomi, värsta pinglan från Venezuela. Vi valde ut kläder till ett fotografering, visar bilderna senare.

IMG_3679
Hon hade finfina skor.

IMG_3689
Laurens from Holland.

IMG_3690
Jag älskar såna där små detaljer.

IMG_3704
Kommer inte ihåg vad hon heter men hon kommer i alla fall från Hong Kong och hade en söt hatt.

IMG_3745
Akio och Hiroya. Japaner är så snygga för de har så fina ansiktsdrag. Och de klär sig snyggt och är trevligast dessutom. Haha jag ska banne mig gifta mig med en!

IMG_3753
"Dope Boy", "Hero" och Eno.

IMG_3757
Sjukt god pecan paj till efterrätt en dag. Annars får man alldeles för söt glass, smaklös gelé och kakor och liknande slisk.

IMG_3809
Så här ser en del av matsalen ut.

IMG_3798
Alen provade mina galna solglasögon.

IMG_3802
och Lucas var bara tvungen att vara värre haha.

IMG_3820
En kväll gick vi ner till Tarrytown och tog några öl i en bar.

IMG_3829
Random elever på skolan. Det är typ fest här varje kväll förutom på söndagarna.

IMG_3795
Vi hade lite tråkigt under en lektion så vi radade upp pennorna. Lektionerna är för övrigt helt underbara och jag förstår verkligen nu vilket bra land Sverige är när man får höra hur vissa måste ta helikopter till skolan för att det är för farligt.

IMG_3791
Vi har lektion i ca 80 min, 10 minuters rast och sen 80 min lektion igen. Rätt soft. Han som står upp är min lärare förresten.

IMG_3789
Natsumi och jag. Varför blundar jag på alla bilder?!

IMG_3786
Latitcia och jag-glömde-bort-namnet på den andra bruden.

Klockan är ca 02.00 här och jag ska strax sova. Är helt slut i benen eftersom vi har gått i Manhattan i ca 8 timmar idag. Men det berättar jag om senare!

1 kommentar: