tisdag, oktober 5

Plastmuggar, Billie Holiday, Svensk design och Japaner

IMG_3623
Träffade Yukari idag på en av tillvalskurserna. Hon älskar svenskt design och ska plugga på Konstfack senare.

IMG_3633
Det var en fotolektion men det gav mig inget, läraren tog upp basic stuff. Imorgon ska jag däremot på en photoshopkurs, kommer bli spännande. Var på en amerikansk musikhistorie lektion idag också och analyserade Billie Holidays texter.

IMG_3635
Haha han var lustig, han satt och stirrade så där hela tiden.

IMG_3639
Yukari hade fina skor med gulrandig klack.

IMG_3646
Pixie och Juan.

IMG_3653
Japaner, japaner, överallt japaner. Haha förlåt, jag var bara tvungen. Rytski och Pixie.

IMG_3654
Yukari. Och Naomi som inte ville vara med på bild.

IMG_3652
Så här kan det se ut när jag äter middag. Den där plastservisen är sjukt äcklig, lämnar avlagringar i kaffemuggarna.

IMG_3644
Clara och jag, vi ser helt bittra ut, men det var vi såklart inte. Sommarvärmen har tyvärr försvunnit så jag måste använda min skinnjacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar