tisdag, oktober 12

Lördag och söndag

IMG_4482
Akio har alltid snygga skor.

IMG_4488
Swedish Fish i 7Eleven

IMG_44899
I söndags åkte jag, Malin, Petter och Samuel in till Central Park och bara strosade runt. Det är sjukt stort, som resten av Manhattan.

IMG_4501
En av alla konstgjorda sjöar. Tyvärr dog batteriet i min kamera igen så jag fick inte så många bilder. Visste ni att det tog 16 år att bygga Central Park? Rätt maffigt projekt.

IMG_4493
Han såg lite ut som Tim Burton. Eller hur?

IMG_4511
En fancy gata i Upper East Side. Eller om det var west side, kommer inte ihåg.

IMG_4514
Sen blev vi hungriga och vi bestämde oss för sushi. Det här är nog den godaste Sushin jag någonsin ätit och det såg nästan ut som ett litet konstverk.

IMG_4515
Petters sushi var inte heller dålig.

Sen dog batteriet som sagt i min kamera, jag tror den har gjort sitt nu så jag måste köpa en ny. Anyway, när vi gick från Central Park så såg jag en av världens mest inflytelserika bloggare, Tavi. Det var rätt coolt att se henne i verkligheten och hon var verkligen så där petit som hon verkar. Sen tog vi metron till Soho, Chinatown och Nolita och bara gick omkring och tittade på allt och drack fantastiskt god kaffe på Starbucks. Perfekt söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar